بهینه سازی سایت|سئو وب سایت

بهینه سازی سایت و سئو سایت توسط متخصص سئوی گوگل،تضمینی و ماندگار

بهینه سازی سایت|سئو وب سایت

بهینه سازی سایت و سئو سایت توسط متخصص سئوی گوگل،تضمینی و ماندگار

بهینه سازی سایت برای بینگ


بهینه سازی سایت برای بینگ

Bing یا بینگ موتور جستجوی جدید مایکروسافت است که جایگاه موتور جستجوی قبلی این غول نرم افزاری یا Live را تصرف کرده است. بینگ مانند موتور های جستجوی دیگر دنیای وب را می خزد و اطلاعات را جمع آوری می کند تا آنرا در نتایج جستجوی خود به بهترین نحو در اختیار کاربرانش قرار دهد. بینگ مدعی است در نتایج جستجوی خود می تواند جواب هر سؤالی را بدهد.

بینگ نتایج را به شکل های مختلف دسته بندی می کند تا کار کردن با آن برای کاربر ساده و راحت باشد. در این مقاله می خواهیم به بررسی روشهای بهینه سازی یک سایت برای بینگ بپردازیم. و ببینیم چه عواملی به قرار گرفتن در صدر نتایج جستجوی این غول تازه وارد اینترنتی کمک می کند. و اگر شما هم یک وب سایت اینترنتی دارید بد نیست به این نکات توجه داشته باشید.

محتوا

به نظر می رسد بینگ به حجم محتوا و اطلاعات موجود در یک صفحه وب بیش از دیگر موتور های جستجو اهمیت می دهد. و به عنوان یک پیشنهاد فکر می کنم بد نباشد اگر که مطالب شما حداقل 300 کلمه داشته باشد تا بتواند موقعیت مناسبی در نتایج جستجو داشته باشد.

عمر دامین

شواهد حاکی از آن است که بینگ به عمر یک دامنه اینترنتی اهمیت زیادی می دهد چون هر چه یک دامنه اینترنتی عمر بیشتری داشته باشد به این معناست که صاحب آن تجربه بیشتری دارد بنابراین فکر بدی نیست اگر بخواهید یک دامنه اینترنتی با عمر بالا را خریداری کنید.

تیتر مناسب

تیتری که با موضوع صفحه تناسب داشته باشد در نتایج جستجو موقعیت خوبی کسب می کند. بنابراین سعی کنید تیتر هایی بنویسید که مختصر و مفید اطلاعات و موضوع صفحه را توصیف کند.

لینک های خارجی

بسیاری از موتور های جستجو از جمله گوگل اگر با تعداد زیادی لینک در صفحات شما روبرو شوند از رتبه این صفحات می کاهند و به رتبه سایت هایی که به آنها لینک داده شده است می افزایند ولی در بینگ این گونه نیست و این لینک ها تاثیر مثبتی در رتبه سایت شما دارند.بنابراین پیشنهاد می کنم برای ایجاد شرایط بهینه تعداد مناسب لینک به وب سایت هایی با رتبه مناسب قرار دهید. که در اکثر موتور های جستجو از جمله بینگ تاثیر مثبت در رتبه وب سایت شما دارد.

متن لینک

هنگامی که به صفحات داخلی وب سایت خود لینک می دهید بسیار مهم است که متنی که برای نمایش لینک به کار می برید متناسب، گویا و مرتبط باشد سعی کنید هنگام لینک دادن به صفحات داخلی خود در متن لینک به اندازه کافی دست و دلبازی کنید و این متن ها را خیلی خلاصه نکنید چون این متن ها نه تنها در بینگ بلکه در بسیاری موتور های جستجوی دیگر می تواند تاثیر گذار باشد

وبلاگ نویسی نه!

آن گونه که از بررسی در نتایج جستجوی بینگ بر می آید وبلاگ نویسی در بینگ خیلی با ارزش نیست و به وبلاگ ها رتبه خوبی اختصاص نمی دهد.

آنچه گفته شد فقط یک سری توصیه برای بدست آوردن رتبه بهتر در نتایج جستجوی بینگ بود و البته قرار دادن مطالب جدید و متنوع و به روز رسانی منظم وب سایت برای هر موتور جستجویی بسیار مهم است و نباید از آن غافل شوید

دریافت لینک با کیفیت از یک رسانه ی خارجی : ۶ درس کلیدی از صنعت PR


پست مهمان بر روی وبلاگ های مربوطه  ، با یک بک لینک به وب سایت خودتان دارای دو مزایای اصلی و کلیدی است : آن باعث می شود که کار شما توسط عده ی بیشتری دیده شود و کمک می کند که وبلاگ شما با یک روند صعودی در رتبه بندی موتورهای جستجو از طریق دریافت بک لینک از وب سایت های معتبر ، حرکت کند .

در دنیای SEO ، اعتبار یک سایت از طریق اعتبار و اقتدار دامنه اش اندازه گیری می شود . با وجود دارا بودن آنها از سطوح برتری از ترافیک و اشتراک گذاری های اجتماعی و بروزرسانی محتوا به طور منظم ، وب سایت های رسانه ای بالاترین مقام دامنه را در بر دارند بنابراین آنها نخستین هدف برای ساخت لینک می باشند .

در گذشته یک بک لینک شامل اشاره ی مختصری به یک شرکت یا یک شخص بود اما اکنون دیگر بدین نحو نیست .

چرا – و چه کاری شما می توانید در این زمینه انجام دهید ؟

یک چشم انداز آنلاین تغییر یافته :

یک دلیل اصلی برای عدم تمایل به دریافت لینک ها ، مجازات هایی است که گوگل به سایت هایی که قوانین را بشکنند ارائه می دهد .

شاید یکی از شناخته شده ترین ها Interflora باشد که تا روز ولنتاین شامل حجم بسیار وسیعی از لینک از سوی صاحبان وب سایت های خبری در سراسر انگلستان می شود .

آن در برابر ابزار وبمستر گوگل علاقه مند به تکرار محتوا به میزان بیش از حد شد و همین امر باعث شد که از سوی گوگل مجازات شود و حتی برای مدتی به کل از موتورهای جستجو پاک گردد و باعث شد که نشریات درگیر با آن نیز اقتدار دامنه  خود را از دست دهند .

گرفتن لینک از سایت های خارجی گاهی ممکن است منجر به نابودی شود حتی آن سایت هایی که در زمان خود در اوج بوده اند . گوگل بسیار باهوش است و سایت های خطاکار را به خوبی می شناسد و در صورتیکه شما در انتخاب سایت مرجع دقت نکنید ممکن است در یک تابع زمانی اعتبار خود را به خطر بیندازید .

چگونه داستان خود را در سایت های رسانه ای به فروش برسانیم ؟

به عنوان یک وبلاگنویس ، شما در حال حاضر قادر به نوشتن محتوای قانع کننده ای که بتوانید بوسیله ی آن با مخاطبان خود صحبت کنید ، هستید .

همه ی شما احتیاج دارید که بدانید که چگونه یک مقاله را به یک وب سایت با رتبه ی بالا بفروشید و اکنون زمان آنست که درسی از صنعت روابط عمومی را بیاموزیم .

متخصصان PR یا روابط عمومی در ایجاد و قرار دادن مطالب ارزشمند در رسانه هایی با اعتبار محکم ، متخصص هستند و این امر در حال حاضر به یک مهارت مستمر و مهم برای شرکت های سئو تبدیل شده است .

پس از صرف سالها تلاش برای توسعه ی روابط با روزنامه نگاران و انتشارات آنها ، این متخصصان اکنون می دانند و درک میکنند که چگونه یک ایده یا مطلب را به فروش برسانند و در یک موقعیت بسیار قویتر به مذاکره بپردازند و توجیه کنند که چرا آن باید پاداشی با یک لینک را به دنبال داشته باشد ؟

با این تصور ، اکنون برخی از راهنمایی های PR که شما باید انها را برای ارتباط با رسانه ها در نظر بگیرید ارائه شده اند که عبارتند از :

وب سایت های رسانه ای در اطلاعات معامله می کنند – نه لینک . شما احتیاج دارید که علاقه مندی های آنان را درک کنید و ببینید که چطور می توانید آنها را به اینان ارائه دهید .

هر خروجی منحصربفرد است– فقط به دنبال یک لیست از آدرس های ایمیل فقط برای همان ایده نباشید . تحقیقات خود را کامل انجام دهید و یک روزنامه نگار مناسب را برای هدف خود پیدا کنید .

فرصت های وبلاگ نویسی – برخی از سایت های خبری ملی ، فرصت های وبلاگ نویسی را برای آندسته از افرادی که مطالب آموزنده و جالبی را برای عرضه دارند ؛ ارائه می کنند . خود را فقط با این عنوان که شما هستید به آنها معرفی نکنید ، دست پر به سمت آنان بروید و ایده ای را برای عرضه داشته باشید ، یک ایده ی واقعی .

زمان بندی بسیار مهم است – وقتی داستانی یکبار منتشر شده است دیگر آن خبر قدیمی است . برای پیشبرد و دانستن آنچه که به احتمال زیاد یک روزنامه نگار قصد نوشتن آنرا برای آینده دارد ، برنامه ریزی کنید . این برای شما یک فرصت جدید را بوجود می آورد .

تعامل با روزنامه نگاران در حد ممکن –از طریق رسانه های اجتماعی ، هاستینگ ، رویداد ها و حتی دعوت آنها به یک محیطی  خارج از محل کار به صرف یک فنجان قهوه شما می توانید با آنان تعامل داشته باشید . اینگونه شما بیشتر می توانید در مورد یک روزنامه نگار و علاقه مندی های آنها اطلاعات کسب کنید .

انتخاب زمان مناسب برای مذاکره پیرامون لینک –اگر شما خیلی زود این مکالمه را ایجاد کرده اید باید انتظار این را داشته باشید که روزنامه نگار مقابلتان به هر دلیلی از ادامه ی کار پا پس بکشد . از طرفی مذاکره در مورد یک لینکی که در حال حاضر آنرا پوشش می دهید  ، فقط برای یکبار خیلی مشکل است . سعی کنید نمونه هایی که از آنها استفاده می کنید زمانی باشد که بتوانید برای آنها استدلال محکمی داشته باشید و گزینه ی مرتبط با آن وجود داشته باشد .

سئو

زمانی که شما در یک موتور جستجو به دنبال یک موضوع خاص می گردید حتما متوجه این موضوع شده اید که برخی از وب سایتها دارای رتبه های بالاتری می باشند و در صفحات اولیه نمایش داده می شوند و این یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. اهمیت این موضوع از انجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده میکنند.

شاید بتوان گفت که تقریبا همه افرادی که با وب آشنایی هر چند کمی دارند، حداقل برای یک بار هم که شده واژه ی SEO را شنیده اند.

اما SEO چیست؟ معنای لغوی SEO که مخفف Search Engine Optimization است، بهینه سازی موتور جستجو می باشد. SEO یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند.

بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. اهمیت این موضوع از انجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده میکنند. به عنوان مثال در گوگل و یاهو، اکثر مردم فقط به صفحه ی اول نتایج جستجو نگاه میکنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسئله الزامی است که سایت شما در صفحه ی اول نتایج جستجو قرار گیرد.
علم بهینه سازی موتور جستجو در مورد روشهای فنی مانند عنوان صفحه ی مناسب، تگ ها و متا تگ ها، کلمات کلیدی و عبارات کلیدی و توضیحات مناسب سایت و کلاً محتوایی که موتورهای جستجو دوست دارند، مطالعه می کند.
موتورهای جستجو صفحات وب را به وسیله نرم افزار خزندگی (عنکبوت) پیدا و فهرست بندی میکنند. متاسفانه تمام نرم افزارهای خزندگی یک جور کار نمیکنند. برای مثال اگر صفحه وب شما در یکی از موتورهای جستجو امتیاز بالایی داشته باشد، ممکن است در دیگر موتورها این چنین نباشد.
یکی از کارهایی که متخصصان بیهنه سازی موتورهای جستجو انجام میدهند، پیگیری تمام تغییرات عملکرد داخل موتورهای جستجو است. بنابراین آنها میتوانند صفحات وب را بر طبق این تغییرات بهینه سازی کنند. به علاوه آنها همراه با تغییرات موتورهای جستجوی مختلف خود را تابع این موتورها قرار میدهند.
هنگامی که شما یک طراح برای طراحی سایت تجاریتان انتخاب میکنید، شما باید از این طراح درباره ی بهینه سازی موتورهای جستجو سوال کنید و باید از او بخواهید بر طبق اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو ساخت صفحات وب سایت شما را شروع کند. در صورتیکه این کار طولانی تر از طراحی هایی که شما بیش از این داشته اید، نیست. این کار خیلی آسان تر و معقول تر است که شما در همان بار اول که سایتتان بر روی وب قرار می گیرد، شامل بهینه سازی برای موتورهای جستجو شود.

بهینه سازی ، سئو ، افزایش بازدید


بهینه سازی ، سئو ، افزایش بازدید
بهینه سازی ، سئو ، افزایش بازدید

اگر دانش  کافی برای انجام بهینه سازی وب سایت خود را ندارید ، حتما باید یک متخصص خوب را برای بهینه سازی سئو وب سایتتان انتخاب کنید.سئو وبسایت شما را در موتور های جست و جو پرنگ و مطرح می کند ، سپس میتواند به پیشرفت شما و برندتان کمک شایانی بکند

.سعی کنید برای سئو بودجه خیلی محدودی تعیین نکنید،اینگونه میتوانید بیشتر از سئوکار خود توقع داشته باشد . چون سئو یک کار سخت و زمانبر است و اگر شخصی از شما هزینه بسیار پایین تقاضا میکند ، به سمتش نروید ! چون میتواند ضربه های زیادی به شما و وبسایتتان بزند .

نمیگویم که به سراغ افراد با هزینه های بسیار بالا بروید ، اما به جز بحث های مالی و اتقصادی ، به عقلتان هم مراجعه کنید و ببینید که آیا سئو اینقدر ارزان است؟

بالا بردن سایت در سرچ گوگل

بالا بردن سایت در سرچ گوگل چرا اهمیت دارد؟

اهمیت این موضوع به این برمیگردد که ما برای فروش بیشتر محصولات و خدمات خود باید جایی باشیم که مشتریان ما آنجا حضور دارند و این واضح است که اکثر مردم نیاز خود را در اینترنت و بیشتر در گوگل جستجو میکنند و این خیلی مهم است که ما در بالاترین رتبه گوگ باشیم .

اینکه ما وب سایتی راه اندازی کنیم و منتظر مراجعه مشتریان جدید باشیم خیالی باطل است ، چون وب سایتی که بهینه سازی نشده باشد بیننده ای ندارد و عملا این یک کار بیهوده است.

برای بالا بردن سایت خود در سرچ گوگل حتما به متخصص این کار مراجعه کنید چرا که اگر حرکتی اشتباه صورت بگیرد ممکن است غیر قابل جبران باشد و سایت کاملا از گوگل حذف شده و حتی در آخرین صفحات گوگل هم یافت نشود.حتی برای طراحی سایت خود بهتر است این کار را به کارشناس سئو بسپارید تا این کار از پایه اصولی انجام شود.

برای دریافت قیمت سئو سایت خود و افزایش رتبه سایت با من مشاوره کنید 09134243779

برای طراحی سایت اصولی برای سئو وب سایت روی عکس زیر کلیک کنید.

سئو در اصفهان

سئو وب سایت

سئوکار در اصفهان

سئو سازی سایت در اصفهان

سئو اصفهان