هزینه سئو

هزینه سئو

چرا خدمات سئو ارزان نیست ؟ فاکتورهاي اصلي و مهم در هزينه سئو چيست ؟

عوامل تاثير گذار روي هزينه سئو
بحث سئو يک بحث خدماتی است و در چارچوب امور خدماتي دسته بندی مي شود . شاخص هايی که روی کار خدماتي تاثير گذار است جايگاه  اون شخص يا شرکت در بازار مي باشد مانند : اعتبار ,   برند و لول آن شخص يا شرکت که  کار سئو انجام مي دهد..
دومين مبحث , زماني که براي پروسه سئو گذاشته مي باشد. داخل پروسه زمان چند عامل موثرند که يکی از آن ها بحث توليد محتوا مي باشد.مثلا يک پروژه درباره توليد درب هاي اتوماتيک . در اين شرايط اطلاعات زيادی در اختيار سئو کار قرار داده نمي شود. اين کار را برای سئو کار سخت مي کند ولي اگر يک متخصص در زمينه توليد محتوا و کانتنت مارکتينگ در شرکت سئو باشه خيلي خوب مي تواند در آن زمينه محتوا توليد کند و اين محتواي توليد هم براي گوگل و هم براي کابر مهم هست.
يک بحث که خيلي هزينه بردار هست همين توليد محتوا مي باشد چون متخصص اين کار هم بايد علم داشته باشد به محصول مورد نظر و هم بايد به اينترنت مارکتينگ و کانتنت مارکتينگ کاملا مطالعه داشته باشد. که چه نوع محتوايي بايد توليد بشه و کاربر دنبال چه محتوايي است و اين محتوا را به چه شکلي بايد نوشت؟  اين امر خيلي هزينه بر خواهد بود اگر بخواهيم به صورت علمي و تخصصي انجام دهيم.
شخصي که متخصص باشد که بتواند در حوزه هاي تخصصي محتوا بنويسه و بدونه چه محتوايي بنويسد قاعدتا هزينه پاييني ندارد.
مورد دوم که هزينه بر و زمان برهست  بک لينک مي باشدکه از لحاظ تعداد و کيفيت بسيار مهم است.
از بحث تعداد بک لينک ها اگر متوسط بک لينک های دريافت شده در ده تای اول گوگل مثلا 200000 تا باشد و سايت پنجم 100000 با يک کلمه کليدي مشخص . ما بايد  بين اين ها ميانگين بگيريم و از لحاظ بک لينک يه تعدادي مشخصي انجام شود.
نکته دوم کيفيت بک لينک مي باشد. سايت شما يک اعتبار و ارزشي دارد و سايتي که از آن بک لينک دريافت مي کنيد خيلي مهم است که از سايت شما اعتبارش بالاتر باشد. دقيقا مانند زماني که در بازار يک شخص بازاری  معتبر به شما اعتبار مي دهد و تاييد مي کند خيلي مهم تر هست تا زماني شاگرد آن بازاري شما را تاييد کند.
کيفيت بک لينک هم از لحاظ اعتبار و هم از لحاظ مشابهت کاری خلي مهم است. مثلا از يک سايتی که درمورد آموزش است و دولتي باشد بک لينک بگيريد قاعدتا ارزش بيشتري دارد  براي شما .
مجموعه هايي که براي سئو کار مي کنند با سايت هاي زيادي کار مي کنند و اگر سئو کار شما اين توانايي را داشته باشد که بتواند از سايت هاي خوب و معتبر بتواند براي شما بک لينگ بگيرد اين خيلي ارزشمند است.
البته نوع بک لينک ها هم مانند فالو و نو فالو و … هم موثر است. حال اگر سايتي که از آن بک لينک مي گيريم هم اعتبارش بالا باشد و هم مشابهت کاری داشته باشد و قدمت زيادی داشته باشد و سئو کار بتواند از اين سايت بک لينک بگيرد اين خيلي مهم مي باشد.
حال درمورد فالو و نوفالو جاي ذکر است  وقتي که سئو کار مي خواهد لينک بدهد  و کد نويسي کند rel  را مي نويسد follow  و زمانيکه سايت اجازه ندهد rel را unfollow  مي زند و در زمانيکه لينک دهي follow باشد سايت تمام اختيار و اعتبار خود را براي معرفي اين سايت مي دهد و زماني که لينک دهي unfollow باشد سايت مورد نظر فقط به معرفي سايت مي پردازد  و از اعتبار خود براي سايت استفاده نمي کند. که اين مسئله نيز در قيمت سئو نيز تاثير گذار است.

مسئله ديگر علاوه براعتبار سئو کار در بازار طراحي و اينترنتي در ايران , زمان و تايمي که سئو کار مي گذارد.
برند و جايگاهه سايت سئو کار در بازار و ميزان تبليغات محيطي و آفلاين شرکت سئو کار نيز  بسيار تاثير گذار است روي قيمت سئو کار نيز موثر است.

آيا بحث فني هم روي قيمت سئو تاثير گذار است؟

بحث فني چون توسط بخش طراحي سايت انجام ميشه و يک بار هم صورت ميگيرد.
توی پروژه هايی خاص , مهم ميشود. مخصوصا براي بيزنس هايي که داخل کسب و کارهاي اينترنتي است مهم مي شود و به عنوان يک فاکتور مهم تلقي مي شود ولی در ديگر موارد بخش فني روی قيمت سئو  زياد تاثير گذار نيست.

جهت استعلام قیمت سئو ، کلمات کلیدی مورد نظر را به شماره موبایل 09134243779 پیامک کنید