بهینه سازی سایت|سئو وب سایت

بهینه سازی سایت و سئو سایت توسط متخصص سئوی گوگل،تضمینی و ماندگار

بهینه سازی سایت|سئو وب سایت

بهینه سازی سایت و سئو سایت توسط متخصص سئوی گوگل،تضمینی و ماندگار

هزینه سئو

چرا خدمات سئو ارزان نیست ؟ فاکتورهای اصلی و مهم در هزینه سئو چیست ؟

عوامل تاثیر گذار روی هزینه سئو
بحث سئو یک بحث خدماتی است و در چارچوب امور خدماتی دسته بندی می شود . شاخص هایی که روی کار خدماتی تاثیر گذار است جایگاه  اون شخص یا شرکت در بازار می باشد مانند : اعتبار ,   برند و لول آن شخص یا شرکت که  کار سئو انجام می دهد..
دومین مبحث , زمانی که برای پروسه سئو گذاشته می باشد. داخل پروسه زمان چند عامل موثرند که یکی از آن ها بحث تولید محتوا می باشد.مثلا یک پروژه درباره تولید درب های اتوماتیک . در این شرایط اطلاعات زیادی در اختیار سئو کار قرار داده نمی شود. این کار را برای سئو کار سخت می کند ولی اگر یک متخصص در زمینه تولید محتوا و کانتنت مارکتینگ در شرکت سئو باشه خیلی خوب می تواند در آن زمینه محتوا تولید کند و این محتوای تولید هم برای گوگل و هم برای کابر مهم هست.
یک بحث که خیلی هزینه بردار هست همین تولید محتوا می باشد چون متخصص این کار هم باید علم داشته باشد به محصول مورد نظر و هم باید به اینترنت مارکتینگ و کانتنت مارکتینگ کاملا مطالعه داشته باشد. که چه نوع محتوایی باید تولید بشه و کاربر دنبال چه محتوایی است و این محتوا را به چه شکلی باید نوشت؟  این امر خیلی هزینه بر خواهد بود اگر بخواهیم به صورت علمی و تخصصی انجام دهیم.
شخصی که متخصص باشد که بتواند در حوزه های تخصصی محتوا بنویسه و بدونه چه محتوایی بنویسد قاعدتا هزینه پایینی ندارد.
مورد دوم که هزینه بر و زمان برهست  بک لینک می باشدکه از لحاظ تعداد و کیفیت بسیار مهم است.
از بحث تعداد بک لینک ها اگر متوسط بک لینک های دریافت شده در ده تای اول گوگل مثلا 200000 تا باشد و سایت پنجم 100000 با یک کلمه کلیدی مشخص . ما باید  بین این ها میانگین بگیریم و از لحاظ بک لینک یه تعدادی مشخصی انجام شود.
نکته دوم کیفیت بک لینک می باشد. سایت شما یک اعتبار و ارزشی دارد و سایتی که از آن بک لینک دریافت می کنید خیلی مهم است که از سایت شما اعتبارش بالاتر باشد. دقیقا مانند زمانی که در بازار یک شخص بازاری  معتبر به شما اعتبار می دهد و تایید می کند خیلی مهم تر هست تا زمانی شاگرد آن بازاری شما را تایید کند.
کیفیت بک لینک هم از لحاظ اعتبار و هم از لحاظ مشابهت کاری خلی مهم است. مثلا از یک سایتی که درمورد آموزش است و دولتی باشد بک لینک بگیرید قاعدتا ارزش بیشتری دارد  برای شما .

رپورتاژ آگهی ارزان

 مجموعه هایی که برای سئو کار می کنند با سایت های زیادی کار می کنند و اگر سئو کار شما این توانایی را داشته باشد که بتواند از سایت های خوب و معتبر بتواند برای شما بک لینگ بگیرد این خیلی ارزشمند است.

البته نوع بک لینک ها هم مانند فالو و نو فالو و … هم موثر است. حال اگر سایتی که از آن بک لینک می گیریم هم اعتبارش بالا باشد و هم مشابهت کاری داشته باشد و قدمت زیادی داشته باشد و سئو کار بتواند از این سایت بک لینک بگیرد این خیلی مهم می باشد.
حال درمورد فالو و نوفالو جای ذکر است  وقتی که سئو کار می خواهد لینک بدهد  و کد نویسی کند rel  را می نویسد follow  و زمانیکه سایت اجازه ندهد rel را unfollow  می زند و در زمانیکه لینک دهی follow باشد سایت تمام اختیار و اعتبار خود را برای معرفی این سایت می دهد و زمانی که لینک دهی unfollow باشد سایت مورد نظر فقط به معرفی سایت می پردازد  و از اعتبار خود برای سایت استفاده نمی کند. که این مسئله نیز در قیمت سئو نیز تاثیر گذار است.

مسئله دیگر علاوه براعتبار سئو کار در بازار طراحی و اینترنتی در ایران , زمان و تایمی که سئو کار می گذارد.
برند و جایگاهه سایت سئو کار در بازار و میزان تبلیغات محیطی و آفلاین شرکت سئو کار نیز  بسیار تاثیر گذار است روی قیمت سئو کار نیز موثر است.

آیا بحث فنی هم روی قیمت سئو تاثیر گذار است؟

بحث فنی چون توسط بخش طراحی سایت انجام میشه و یک بار هم صورت میگیرد.
توی پروژه هایی خاص , مهم میشود. مخصوصا برای بیزنس هایی که داخل کسب و کارهای اینترنتی است مهم می شود و به عنوان یک فاکتور مهم تلقی می شود ولی در دیگر موارد بخش فنی روی قیمت سئو  زیاد تاثیر گذار نیست.

جهت استعلام قیمت سئو ، کلمات کلیدی مورد نظر را به شماره موبایل 09134243779 پیامک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.